Tulajdonságok: Erő: Az erő befolyásolja az okozott sebzés nagyságát. Ezenkívül növeli magát a sebzést is, mégpedig úgy, hogy minden tízedik erő után rátesz egyet a sebzésre. Ha ráviszed az egeret a sebzésre ott írja, hogy átmenő erő: +11 . Átmenő erő = Erő / 10 Képzettség: A képzettség növeli a találati esélyeidet a harcban Fürgeség: A fürgeség növeli az esélyedet, hogy ne találjanak el harcban Alkat: Amekkora az alkat, annyival növeli óránként az életerődet. Az alkat növeli az elérhető életerő maximumát is. Dupláját teszi rá mindig. Karizma: Dupla támadást tesz számodra lehetővé, ha magasabb a karizmád, mint az ellenfeledé. A dupla támadás még nem feltétlenül jelent dupla találatot is! Életerő: Az életerő több részből tevődik össze. Első tétel az alap: ez minél magasabb szintre jutsz, annál többet ad. Második tétel: az eszközökön keresztül is növelheted az életerőt Harmadik tétel: lökés által is növelhető ideiglenesen. Negyedik tétel: az alkaton keresztül növelhető. Páncél: az eszközök által összegyűjtött páncél számít az alapnak, valamint lökés által szintén növelhető A páncél nagysága sokat számít, mivel elnyeli az ellenfél sebzésének egy részét. Értelemszerűen minél több, annál nagyobb sebzést nyel el.